lauantai 12. joulukuuta 2015

diipädääpää




Joo, otsikko on vähä...


Muttaa! Mä siis saan joululahjaks (tosin se ei varmaankaan ehdi jouluksi) sen Mio-setin.
Peruukki tulee samaan settiin, ja sitten 10 iiriksen setti tulee myös. Ja mä tiedän että iiriksien taustalle pitää laittaa kartonkia, mut kuiteski. En tiiä miks en osta chippejä.. Ne ois kuitenki paljon kätevämmät jotenki. Mutta mä en kerro peruukin väriä, tai että mitkä iirikset aijon valita jne...

Vaattet mä varmaan teen ite aluks, kuitenki kuvailen lähinnä sisällä nii ei se mitää kenkii tarvii... XD
Ja mun pitää ostaa viel mattalakkaa. Mulla on vesivärikyniä, akryllimaaleja ja pastelliliituja.
Tai en mä tiedä onks ne pastelliliituja, jotain sinne päin ainaski.

Ja siis mä oon ottanu paljon nukeista tietoa, niiden kustomoinnista jne..
Ja aijon ottaa vielä lisääkin.

Joo, tälläsiä, katsotaan jos seuraavaan postaukseen kuvailen jotain.
Tai kyllä mä kuvailen koska tälläset tekstit on tylsiä.. :D


                                                                        Jos kiinnostuit,
                                                                          kommentoi¨
                                                                                 ja 
                                                                          liity lukiaksi.
                                                      Jokainen rakentava kommentti on tärkeä 
                                                        jotta blogini olisi mukavaa luettavaa.
                                                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti