lauantai 5. joulukuuta 2015

Eka teksti

               



Mä olen nyt päättnyt alottaa bloggaamisen pullipeista. Mä omistan yhden Litlle Pullipin (jonka kirjoitin varmaankin väärin) ja muutaman Monster High nuken. Tosin tuo Litlle nukke on kasaamatta, kattoo jos mä sillä tänne mitään uusia kuvia laitan.

Mun kamerana toimii joku tommonen Fujifilmin pokkari, mutta joskus jotkut kuvat voivat olla äitini järkkärillä, Nikon D3200. Mä koitan pyrkiä ostamaan oman järkkärin, mut kattoo ny saako siihen ikinä sääästettyy rahaa, ku nukkeenkin pitäis säästää :D

Ja niin, niistä nukeista. Mä EHKÄ ostan Mio-setin, mutta toisaalta haluaisin valmiin nuken koska en oo kovin hyvää tehä meikkei. Toi Mio-setti on luultavasti se mihin säästän, ja sit peruukkeihin ja johoki vaatteisiin. Ja tietysti kustomointi juttuihin. Mutta siihen menee kuiteski aikaa jonkun verran...

Ja siiskai teijän tarvii tietää kuka mä oon. Mä oon Heta Wirtanen, mä asun Loimaalla. Ja mä oon siis 11-vuotias, eli todellakin aika nuori. Mut joo, emmä itestäni mitään osaa kertoo oikeen.

Tää ulkoasu on vähä hakuses viel, mut eiköhän sekin valmistu vielä joskus... :D

Mutta mä kuvasin muutaman huonon kuvan mun pokkarilla, mun Monster High-nukesta, joten nyt niihin.











                                                                            Byeee <3



                                                                     

                                                                        Jos kiinnostuit,
                                                                          kommentoi¨
                                                                                 ja 
                                                                          liity lukiaksi.
                                                      Jokainen rakentava kommentti on tärkeä 
                                                        jotta blogini olisi mukavaa luettavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti